Victoria♥Daniel

Jaa idag har det varit bröllop som alla säkert redan vet!!
Kronprinsessan Victoria och Daniel Westling... Själv har jag inte sett på det men det är ju ändå överallt!! På alla löpsedlar, på alla hemsidor...

Det här är en gammal Veckorevyn från mitten av 2009, och redan då påminde de om bröllopet och de gissade att det såg ut såhär på Westling's mobil då:

Daniel Westling's skickade meddelanden

Till: Vickan 18.01
Ja, jag kommer strax snuttepluttegullegumman!

Till: Pappa 18.05
Va? Nej, du blir inte kung...

Till: Mamma 18.15
Nej, mamma. Du blir inte drottning bara för att jag blir prins!

Till: Vickan 18.16
"Ers majestät" menade jag. Förlåt.

Till: Kungen 19.00
Hej Kungen! Jag förstår tyvärr ingenting av ditt senaste sms.

Till: Madde 19.11
Kan du visa din pappa hur T9 funkar på mobilen?


Idag har jag varit nere på KSK med Jossan och Jenny och kollat på en match. Det var JÄTTE kul!! När matchen var slut så spelade vi en liten mini match jag, Jossan, Jenny och Emma mot Anton, Klas och Philip. Det kanske blev 30-1 tyyp till dom haha.
Sen var jag med Jossan :  ) Först cyklade vi till grillen och åt lite mjukglass (mmm) sen cyklade vi tillbaka till mig så visade jag henne hur man la in en header och så hoppade vi lite men sen var hon tvungen att åka hem :  (
Nu ska jag inte göra så mycket imorgorn ska jag packa klart och sen åker jag till ridlägret så det blir nog inte något mer inlägg på fyra dagar ;  ))


Gotland kommer aldrig att glömma...



//Liisa♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

daniels meddelanden har jag läst på en annan blogg ganska nyss.

2010-06-19 @ 21:07:51
URL: http://bbaraajohanna.blogg.se/
Postat av: Tovaaa

Haha det där va kul!!:D

2010-06-19 @ 21:41:35
URL: http://readmythinks.blogg.se/
Postat av: Wiilmaa<33

Låter skojsigt(Eller inte... x) )<3

Vem Jossan var det? ;P

2010-06-22 @ 19:29:46
URL: http://wilmawentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0